Hoe nu verder?
We lossen je klacht graag op. Dat lukt vaak het best tijdens een gesprek. Telefonisch of persoonlijk. We willen je dan ook vragen om eerst contact op te nemen voor een telefonisch overleg of voor het maken van een afspraak. Bij voorkeur met de persoon op wie de klacht betrekking heeft of die bij het probleem betrokken is geweest.
Kom je er in een gesprek niet uit? Of dien je je klacht liever online of schriftelijk in? Gebruik dan het klachtenformulier. Of stuur een brief naar de directie of de compliance officer van Countus op onderstaand adres:
Countus directie / Countus compliance officer
Postbus 10055
8000 GB Zwolle
Verloop procedure
Na ontvangst van je klacht ontvang je binnen enkele dagen een ontvangstbevestiging. Ook nemen wij contact met je op om een afspraak te maken met jou en de andere betrokkenen om zo tot een oplossing te komen. Wij streven ernaar je klacht binnen 3 weken op te lossen. Als we meer tijd nodig hebben om je klacht grondig te behandelen dan laten we je dit uiteraard weten. Je ontvangt vanzelfsprekend een schriftelijke bevestiging van onze bevindingen.
Wij waarderen het ontzettend als je je klacht bij ons meldt. Je geeft ons hiermee een tweede kans en de mogelijkheid om het recht te zetten. Alle gegronde klachten nemen wij mee in onze evaluaties. Op deze manier willen wij herhaling van het probleem voorkomen.