Menu

Nalatenschapsbeheer

Als ondernemer ben je bijna overal op voorbereid. Als de markt verandert, verander je mee. Als de cijfers daarom vragen, stuur je bij. Maar wat als het gaat om je nalatenschap? Wie draagt zorg voor de afwikkeling van juridische, fiscale, financiële en andere zaken? Wie regelt de zaken zoals je dat zelf gedaan zou hebben?

Nalatenschapsbeheer is een dienst speciaal bedoeld voor ondernemers die meer willen dan alleen een advies over testament en estate-planning. Nalatenschapsbeheer is er voor ondernemers die willen dat de afwikkeling van hun nalatenschap van A tot Z geregeld wordt.

 

Wat regelt nalatenschapsbeheer voor je?

Nalatenschapsbeheer helpt je om alle cruciale informatie uit je bedrijf vast te (laten) leggen. Je financiële en administratieve gegevens. Belangrijke documenten en officiële stukken. En de richting die je met je bedrijf uit wilt. Zo neem je je nabestaanden veel zorgen uit handen en maak je de afwikkeling van je nalatenschap aanzienlijk eenvoudiger.

In geval van overlijden moeten jouw wensen, ideeën en plannen worden nagekomen en uitgevoerd. Onze belangrijkste taak is de uitvoering van de executeursrol na overlijden. De executeur van Stichting Countus Nalatenschapsbeheer, benoemd in je testament, wikkelt de nalatenschap op betrouwbare, integere en passende manier af.

 

Jouw ideeën over de toekomst van je bedrijf

Continuïteit is misschien wel het mooiste dat je je bedrijf kan nalaten. Als eigenaar van de onderneming weet je als geen ander wat de plannen, ideeën en mogelijkheden voor de toekomst zijn. Jij bent de ziel van jouw bedrijf. Als je overlijdt en je hebt jouw plannen nooit vastgelegd, is het voor de nabestaanden gissen wat je met het bedrijf wilde. Leg daarom goed vast wat je met je onderneming wilt in geval van overlijden.

 

Meer weten?

Meer weten over nalatenschapsbeheer? Vul het contactformulier in of neem contact op met onze adviseur.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Datum: 26-07-2016